Варіанти доставки
Нова Пошта
Доставка у відділення «Нова пошта», здійснюється за тарифами перевізника.
Безкоштовна доставка замовлень від 2000 грн.
За допомогою доставки у відділення «Нова пошта», Ви можете швидко отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.
УКРПОШТА
Доставка у відділення «Укрпошта», здійснюється за тарифами перевізника.
Безкоштовна доставка замовлень від 700 грн.
Укрпошта національний оператор доставки з найнижчими цінами. Ви можете обрати як стандартну так і Експрес доставку.
Кур'єром за адресою
Доставка кур’єром Нової пошти за адресою.
Безкоштовна доставка замовлень від 2000 грн.
Доставка проводиться до входу в будівлю, послуги підйому оплачуються додатково.
Вартість доставки залежить від обсягу Вашого замовлення.
Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення.
У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Варіанти оплати
Карткою VISA/MASTERCARD
Доставка та самовивіз товару можливі тільки після підтвердження платежу.
Накладений платіж
Оплата готівкою Вашого замовлення під час отримання товару у відділенні поштового перевізника.
Безготівкова оплата
Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої компанії.
При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення здійснюється після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
Споживач має право на обмін товару протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
- повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж (продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару).
Отже, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень, тощо. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, в своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням.
Важливо! Якщо Ви виявили брак товару, зверніться до нас за номером телефону, який вказаний на сайті для вирішення цього питання.